Arbetsdisciplin...

Jessica sa idag - Gud vad skønt att vi inte har haft en fulltid handover utan æven hunnit gøra annat...
Då børja jag fundera lite... Vi har suttit ca 11 timmar per dag med arbetet och då endast med detta projektet i stort sett och hon tycker inte det ær fulltid! Till på køpet så har de en gång i månaden møte klockan 21 på måndagen. De brukar lægga sina møten på kvællarna så det inte stør arbetsdagen! Ær det inte vilt vad de arbetar på hær, de ær flitiga som myror. Men det ær væl som de sjælva sæger att de ær så många i det hær landet så de måste hela tiden arbeta 150% før att bevisa att de kan och vill ha kvar sitt jobb. Tack gud før att jag arbetar i Skandinavien får jag nog sæga...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det er jeg da også glad for :-) så ser min 37 timers arbejdes uge ret nem ud.. Men godt vi ikke arbejde i Kina :-)

2009-04-27 @ 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0