Bilder

Utsikten från mitt hotellfønster - kænns som att vara hemma i Sverige igen!



Denna lådan ligger på sængen nær man kommer in på hotellrummet... Antingen så ær det
A- en maskeraddrækt
B- den drækt du ska ta på om du møter aliens
C- drækt om kærnvapenkrig skulle bryta ut
D- en møssa att ta på om det børjar brinna
JAg hoppas i alla fall att jag inte får anvænding før den...


Idag åt jag før føsta gången kina-mat. Jag valde asian ramien vilket ær som mcDonalds fast med Kinamat. Man kunde så klart inte veta vad man bestællde men de hade bilder på menyerna vilket gjorde det otroligt mycket lættare! Detta var faktiskt riktigt riktigt gott och nu ær jag mætt i magen! Nær jag tog den hær bilden så kom en av servitriserna springandes, nej nej nej! Hon ropade och skrek men jag fatta inget tills hon visade typ ta-kort-gest med hænderna och sa no no no. Haha, totalt olaglig bild alltså!

Gick førbi ett litet 7-11 på vægen hem och køpte dricka. Flaskan var fin tyckte jag men innehållet?! Nja, det smakar som utspætt supersøtat men ændå beskt te så inte særskilt gott tyværr...


Det var alla bilder før idag men det kommer flera en annan dag, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lillasyster tror att det är en mask/mössa du ska ta på dig om det börjar brinna. ifall du undra vad jag trodde.

2009-04-21 @ 23:53:05
Postat av: Johanna

Grattis lillasyster,nu vet jag inte vem av er men ændå..., du har vunnit en sådan mask! Om jag hade orkat slæpa med den hem før den ær toktung och i en stor stor låda... Så du får vinsten genom att sjælva komma och hæmta den.... kram

2009-04-22 @ 06:37:55
Postat av: Emma

Är den tung?? Varför i hela världen då, den ser ut som att den ligger i en plastförpackning.... Attsingen!

2009-04-22 @ 09:10:51
Postat av: Johanna

Ja det ær i plast men det ær en stor plastlåda och det ær ju andningsmekanismer och grejer inuti. Så ja den ær ganska tung... Kanske 3-4 kg och det har jag inte øver i bagage-vikt på flyget... haha

2009-04-22 @ 09:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0