Crap (klap) bord og baby

Ja som I alle ved så er jeg blevet alen de næste 14 dage, det er lidt mærkeligt, men man kommer til at se en masse mennesker som man normalt ikke ser, tror jeg ihvertfald :-)

Vi har kun en gang baby´er tilbage, jeg vil ikke sige hvem som tabte det ene drivhus ( Dan ) men det andet vokser bare derud af :-)




Jeg har længe gået rundt og kigget efter et nyt bord til min altan, det skulle bare være et lille et i plastik og det skulle jo helst være "gratis" her i disse "Grisetider" :-) men jeg måtte bide i det syre æble og køre ud til Jyden ( JYSK ) og se om han havde noget.. Jeg fandt et lille klapbord, som jeg håber at Jo og jeg kan bruge over sommeren til lidt hygge i aften solen. 249.- danske kroner måtte jeg slippe for det lille "fine" bord, det var jo ikke så galt.. Tænk nu på at JYSK skal tjene lidt samt det skal fragtes hertil, så er der nogle materialer samt nogle der skal lave det, hvad tror I så at sådan et bord koster at lave ??? ( var det for indviklet og for dansk ) ?? Mit gæt er vel ca. 14 danske kr. selvfølgelig an på om det er lavet i Indien eller i Kina ?? :-)

 

God dag til Alle...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jeg førstår ikke hvorfor bordet ær crap? Og hvis det nu ær crap hvorfor har du så købt det? Eller hvis det ær i stykker hvorfor kør du så ikke tilbage med det?

2009-04-21 @ 11:09:34
Postat av: Jacob

det er ikke i stykker.. Jeg skrev det kun fordi det var så billigt og fordi crap minder lidt om klap :-)

2009-04-22 @ 08:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0