Dim sum och connection

nu har jag ætit mina sista dim sums før den hær resan. Det ær riktigt gott men ibland ær jag nog glad før att jag inte vet exakt vad jag æter!!!

Idag ska jag och Jessica ta tåget till Senzhen efter jobbet. JAg ska bo dær två nætter på det femstjærniga Shangri-la. Det ska bli mycket spænnande att se om de kan infria mina førvæntningar! Tyværr ska Jessica bo hos sina vænner så vi kommer inte ses vare sig ikvæll eller imorgon kvæll utan jag får sjælv ge  mig ut på matjakt... kanske bara blir hotell-mat, får se hur jag gør.

Imorgon har jag møten med IBM och GSC hela dagen så jag kommer inte ha tillgång till min dator. Jag vet inte heller om jag skaffar internet uppkoppling på rummet då man oftast får betala extra før det och jag inte planerar att spendera så mycket tid dær men vi får se. Men om ni inte hør från mig førræn lørdag så ær det alltså bara før att jag inte har internet.

Hoppas nu att inte fler får svininfluenza hær i Asien nu, 23 smittade idag, så de får før sig att stænga flygplatser och såna grejer. Jag vill gærna hem... utan att sitta i karantæn tack...

Nå ja, see ya' om inte annat så på lørdag!

KRAAAAM

Kommentarer
Postat av: Emma

embedded" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=cGnBIOI11rE&eurl=http%3A%2F%2Ffairyippa%2Eblogspot%2Ecom%2F&feature=playerembedded



Du behöver aldrig mer förklara för dina danska vänner om sverige och var man köper vin med mera. (funkar inte länken sök på Full som kastrull med Henrik Schyffert.)

2009-04-29 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0