F*N, J*%&A APA också!

ok just nu ligger både jag och Jacob helt utslagna av något. Vi har lite feber, ont i magen, kvalme och slem hovedpine. Så just nu ser det inte ut till att vi kommer till Sverige alligvel...  Nå ja låt oss nu se hvis vi vågner helt friske imorgen før då tar vi afsted men ellers blir vi nød till att vænta en lille karantæn-tid så vi inte smittar alla dær hemma... Før uppenbarligen så smittar det...
Så negativa Johanna sitter hær nu och tænker  inget Gekås, inget vip-kvæll på Stinas, hur ska Elin komma hem, vågar vi åka upp till påsk?! ?! ?! NEJ hvad jag ikke gider det hær! nå men jag har lige sovit i 3 timmar och tror nog jag ska gå i sæng igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0