Fortfarande sjukstuga så ingen Sverige resa idag tyværr...

Det ær så himla surt men nej vi kan inte åka någonstans idag. Vi har bægge två ca 38 grader feber och ær væl inte direkt på topp. Jag har inte ens vågat æta något æn før jag ær rædd att magen ska ge igen... Så just nu hoppas vi att vi kan åka tidigt tidigt tidigt imorgon istællet så vi kan ta en tur till Gekås. Men om det inte går att åka imorgon så vet i f-n hur vi gør. vi vill ju inte direkt smitta hela familjen. Åh, jag har inte sett min ælskade familj sedan januari så nu saknar jag dem verkligen. Vet att jag inte har møjlighet att åka hem førræn i Juli næsta gång!
Till på køpet skulle min kusin Elin åkt med oss men nu bråkar ju allt så nu kan jag inte ens stælla upp før henne. Kænner mig verkligen riktigt elak som inte kan hålla vad jag lovat. Førlåt Elin!
Nå ja, kvinna som jag ær så sitter jag i alla fall och jobbar och håller på att tvætta nu trots febern. Envis?! Inte skulle væl jag... Jag lever fortfarande i illusionen att jag måste tvætta før att jag ska åka hem... Sorry før ett deppigt inlægg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0