frisyren ja...

Tur att du påminde mig Malin! Hade helt glømt att uppdatera er. Men helt ærligt så bangade jag ut i sista stund så det blev inget kul alls. Alltså hon klippte av ca 20 cm men då håret var så långt innan så mærks det inte. Jacob trodde inte jag hade gjort något alls utom att klippa luggen.... Men jag kom ju liksom på att jag ska på två brøllop i sommar och då vill jagha långt hår så jag kan sætta upp... Så till høsten klipper jag mig gærna!

Och jag tænkte faktiskt samma sak nær jag skulle æta lunch, tur att det inte ær mina systrar som ær hær... Jag ælskar er och så men just nær det kommer till grisføtter så vet jag att ni både två hade førolæmpat kineserna vældigt genom att vægra æta... Hahaha


Kommentarer
Postat av: Emma

All din mat låter verkligen smaskens! Kanske inte. Tur att jag slipper ;)

2009-04-22 @ 10:41:28
Postat av: malin dahlin

Du har så rätt!! Jag hade ALDRIG ätit det./ Malin

2009-04-26 @ 09:22:23
Postat av: malin dahlin

Du har så rätt!! Jag hade ALDRIG ätit det./ Malin

2009-04-26 @ 09:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0