hmm

I går aftes havde Jo og jeg en dejlig aften, god mad, vin og så fik vi også lige vendt verdenssituationen ;-) Vi fik også sat et nyt sammensat navn til samlingen. Johanna og Jacob = Johacob, Peter og Merete ( vores venner ) = Perete og i går fik Jo så sat Sidse og Nicolai sammen til = Sidsolai.. Ja sådan kan det går, når man har mange ting kørende :-)

onsdagen startede dejligt med morgenmad sammen inden Jo tog på arbejde, hvor der er rigtig meget at lave i øjeblikket. Jeg fik ryddet af og gjort mig klar inden jeg kørte til Køge. Her er der ikke sket det store i dag, har fået lavet en del på butikkens hjemmeside, se mere på www.hjelms.dk , men kunderne er ikke nemme at få fat i !

Aftenen skal nok gå med lidt håndbold samt fodbold i tv, nok sammen med lillebror. Denne gang skal Danmark spiller mod Albanien, og lur mig om det ikke bliver en sikker 2-0 sejr, lad os håbe det.

I weekenden skal Jean-Pierre* til sit hverandet årlige eftersyn, han har den sidste tid sagt sjove ting, men den bil har jo ikke humor, så det håber jeg at få stoppet i weekenden hos Tudsen **
Ellers står weekenden på hygge besøg hos min gamle skolekammarat og PP ven Søren, hans dejlige kone Lone ( jeps jeg ved at det rimer !! ) og deres dejlige børn i Ejby. Vi sover hos Søren og Lone til søndag, efter vi er kommet op, tror jeg at vi tager en søndags tur på vej hjem mod København. Sidst på eftermiddagen skal jeg ud og se fodbold hvor Brøndby spiller hjemme mod Esbjerg..

Oversættelser fra min verden:
*( Jean-Pierre er min bil en Renault 19 fra 1993 ) 
** ( Tudsen er min mekanikker )

Jeg skal nok snart komme med lidt mere fra min verden samt billeder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0