Kina

Om 12 dagar sitter jag på flyget till Kina. Det ska bli super kul men jag blir lite matt. Har inte riktigt fått kolla upp ordentligt med hur jag smidigast tar mig från Hong Kong till Guangzhou, buss eller tåg... Sedan har jag ju hela 1 Maj i HongKong. Hur ska jag spendera den. vad ska jag se hur ska jag resa runt?! Ska nog ta lite tid till att sætta mig ner och kolla på det i påsk så jag får lite styr på saker. Vill ju ha ut mesta møjligt nu nær jag ær dær! Några tips och idéer kanske?! Kom med allt ni har!

Kommentarer
Postat av: Jenny S

Åh, det borde jag kolla med mina föräldrar. De var i Hong-Kong för några år sedan... Tror de såg ganska mycket trevlig men hade en personlig guide från företaget så då blir det alltid lättare. Ska kolla med dem...

KRAM!

2009-04-06 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0