Ledig måndag

Gud vad skönt det är att vara ledig idag också! Jag ska i och för sig ordna en massa saker för att förbereda Kina-resan och jobba lite men bara känna att man får lov att vara hemma. Underbart!
Jag tänkte dra ut på en lång löp-tur nu. Ska köra intervaller i Amager fälled, blir spännande har inte löpt intervaller på 100 år eller så... Har inte löpt i Amager fälled tidigare heller så hoppas inte jag springer helt vilse... haha. Mamma, tänkte prova klockan/pulsmätaren jag fick av dig och se om jag får den att funka. Men det är ju en miljon detaljer på den så jag är inte säker på att jag får den att funka så jag tar med mitt andra ur också. Kommer se ut som värsta löparnörden... Men mina nya löpkläder ska på, härligt!!!
Lovar också att lägga upp lite bilder från helgen i eftermiddag/kväll så ni får se vad vi har haft för oss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0