Min alene tid..

Ja mens Jo er i Kina har jeg en masse alene tid. Tirsdag spiste og hygge jeg i Ishøj hos Perete mf, i går onsdag var jeg til håndbold træning og i aften skal jeg til farum og se Brøndby spille fodbold, jeg lover at der kommer billeder derfra i morgen..

Weekenden er meget åben indtil videre, kun søndag er der aftale, der spiller Brøndby hjemmekamp mod OB, topkamp, der skal vindes for at vi fortsat kan vinde mesterskabet..
Når men tilbage til arbejdet, men dig ude i Kina, du skal vide at du er savnet herhjemme , puss..

God dag til alle

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack love, du ska veta att du ær saknad hær också!

2009-04-24 @ 07:14:50
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0