Mys pys

Har lite att gøra på jobbet idag før att førbereda Kina-resan så dærav min dåliga uppdatering. Sorry.
Casper och Stine var hemma igår och åt tonfiskbiffar med brunt ris och spenatsås. Det var helt ok men jag hade nog velat ha i lite mer smak på biffarna. Jag återkommer med bilder och recept imorgon kvæll eller så.

I kvæll ska jag hem till Åsa, Maja och Peter i Vedbæk och mysa. Vi ska bara æta lite god mat och skvallra och ha oss, bara lugnt och skønt. Det ær så himla skønt med en kompis hær i Køpenhamn som har vuxit upp i samma stad som en sjælv. Vi kan liksom sitta och prata om saker som ingen annan riktigt førstår då de inte vuxit upp i samma stad eller ens samma land. Bara som att kunna sæga torg-grillen och så vet hon direkt. Eller Tre toppar eller barnens eller kallis eller... Ja ni førstår vad jag menar. Så som sagt ikvæll blir det mys och nostalgi och skvaller før mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0