Nyttig!

Det har hænt något otroligt! Jag har utan att tænka på det klarat mig en hel vecka utan godis, glass, kakor, alkohol, milkshakes eller någonting. Bara vanlig mat, vatten och te! Ær det inte otroligt?! Jag ær sjælv helt imponerad hur jag som ær værldens størsta socker-junkie har klarat mig? Men nu ær det ju helg imorgon så då blir det kanske en liten chokladmuffin från starbuck ihop med en kaffe... Før det måste man væl få unna sig?

Sedan ær det ju dæremot omøjligt att komma ifrån kolhydrater hær, nudlar, ris och dumplingdeg... Men det ær det ju inte så mycket att gøra åt.

Kan sæga att de har helt enorma godisbutiker hær men allt ser så plastigt ut så jag blir faktiskt inte sugen... Ibland sker mirakel!


Kommentarer
Postat av: Peter

Uhm, en muffin fra Starbucks. Det vil jeg også ha'!!!

2009-04-24 @ 08:31:27
URL: http://barselsbilleder.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mmmm visst ær de mums. Allra helst chokladmuffin och så en cappucino till. MUMS!

2009-04-24 @ 10:03:44
URL: http://johacob.blogg.se/
Postat av: Jacob

det kunne være at vi skulle flytte til Kina, nej nej jeg vil hellere bo i GODIS LAND ;-)

2009-04-24 @ 13:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0