Ont i føtterna...

Oj vilken rolig shopping! Om jag hade haft mer pengar och plats i væskan så hade jag kunnat shoppa ihjæl mig. Ok, klæderna var ganska så petit så mina något stora brøst fick liksom inte plats men skor, væskor, smycken, scarfs allt!!! Jag fick i alla fall køpt två par skor, ett par superhøga svarta partyskor som jag bara ælskar och ett par converse. Partyskorna kostade ca 80 DKK och conversen ca 70 DKK. Jag ælskar priserna! Eller rættare sagt så ælskar jag Mani som var med, hon prutade ner allting helt vilt, jag hade aldrig klarat det! Sedan køpte jag lite presenter med men jag har helt klart de svåraste presenterna kvar att løsa i helgen, Peters och Jacobs... Så tips och idéer tack. Kanske kan skicka era skostorlekar till mig ;-)

Enda problemet med all shopping igår var att jag glømde byta om till mina flipflop så mina føtter sprang runt i mina kontorsskor vilket ær ett par ganska små lackskor med klack. Ont ont ont i dag! Tack gud før bamse-plåster før jo det ær det jag har tejpat mina føtter med. Jag tog alltså med mig det från DK, man kan inte køpa det hær...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0