Packning

Jo tack det kommer gå fort att packa før resan till Kina behøver bara ta med mig baddrækt och gummistøvlar. Før varmt kommer det vara så jag kan lugnt simma till jobbet i de forsar som bildas av monsunregnet...

TirsdagMulighed for Tordenvejr. Spredte Skyer. Max.: 30 °C . Vind Nord 10 km/h . Chance of precipitation 50% (water equivalent of 2.79 mm). VarmeIndex: 30 °C .
Tirsdag NatMulighed for Tordenvejr. Spredte Skyer. Min.: 19 °C . Vind SE 7 km/h . Chance of precipitation 40% (water equivalent of 1.42 mm).
OnsdagMulighed for Tordenvejr. Spredte Skyer. Max.: 28 °C . Vind light. Chance of precipitation 50% (water equivalent of 4.67 mm). VarmeIndex: 27 °C .
Onsdag NatMulighed for Tordenvejr. Let Skyet. Min.: 18 °C . Vind light. Chance of precipitation 30% (water equivalent of 0.53 mm).
TorsdagTordenvejr. Max.: 27 °C . Vind light. Chance of precipitation 70% (water equivalent of 9.27 mm).
Torsdag NatMulighed for Tordenvejr. Spredte Skyer. Min.: 19 °C . Vind light. Chance of precipitation 30% (water equivalent of 0.55 mm).
FredagTordenvejr. Spredte Skyer. Max.: 28 °C . Vind WSW 14 km/h . Chance of precipitation 60% (water equivalent of 6.14 mm). VarmeIndex: 30 °C .
Fredag NatMulighed for Regn. Spredte Skyer. Min.: 18 °C . Vind Oest 10 km/h . Chance of precipitation 30% (water equivalent of 0.36 mm).
LoerdagMulighed for Tordenvejr. Let Skyet. Max.: 28 °C . Vind Syd 10 km/h . Chance of precipitation 50% (water equivalent of 2.05 mm). VarmeIndex: 30 °C .
Loerdag NatMulighed for Regn. Spredte Skyer. Min.: 21 °C . Vind ESE 7 km/h . Chance of precipitation 20% (trace amounts).
SoendagMulighed for Tordenvejr. Spredte Skyer. Max.: 31 °C . Vind Syd 10 km/h . Chance of precipitation 50% (water equivalent of 3.28 mm). VarmeIndex: 33 °C .
Soendag NatMulighed for Regn. Spredte Skyer. Min.: 23 °C . Vind SSE 10 km/h . Chance of precipitation 20% (trace amounts).
MandagTordenvejr. Max.: 27 °C . Vind NNW 14 km/h . Chance of precipitation 80% (water equivalent of 16.97 mm). VarmeIndex: 30 °C .
Mandag NatTordenvejr. Min.: 19 °C . Vind Nord 14 km/h . Chance of precipitation 80% (water equivalent of 12.15 mm).

Jag får bara se upp så jag inte blir førvæxlad med en pudel nær håret kommer krulla sig som hejsan i det fuktiga vædret. De æter ju faktsikt pudlar i Kina...

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-14 @ 11:55:35
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0