Påsk i Varberg

Vi firade ju som sagt påsk i Varberg i år. Vi hade fantastisk tur med vädret och en massa mys med familjen. Jacob har några bilder på vår picnic på långfredag och sådant men det får han själv lägga upp =)

På påskafton hade vi födelsedagskalas för mamma och Malin som vi har varje år. God grillad mat och så en äkta svensk gräddtårta efteråt, mums!


Jacob hjälper Nellie med att öppna alla presenter hon har fått av oss.  Hon fick till exempel en massa olika hårgrejer som spännen och hårband som Jacob fick sätta i håret. Jag tror han är en kommande hårstylist... Elin var också med på kalaset. Hon åkte också med oss hem till Lund på söndagen, perfekt att hon bor på vägen så behöver hon inte lägga sina få studentpengar på resor!


Liam vill inte vara med på bild men Anders, Malin och Lotta ler snällt. Och nej Malins arm är inte en stump, hon har en hand också... Ha ha ha



Sedan vill barnen så klart sitta hos mormor och leka. Nellie och Liam sprang runt och serverade "mojitos" ur Nellies leksaks servis. Undra vem de barnen brås på....

Var som sagt en mycket trevlig kväll men redan klockan 00:00 gav jag och Jacob upp. Vi var dem som gick först för en gång skull, sist var vi kvar till 03:30 men då vi var utlåsta mitt i natten så blev det en mycket sen natt. Vi lärde oss av våra misstag och gick därför hem extra tidigt idag ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt kort, verkligen. Jag menar det, så snyggt. Tur det inte var dig jag hade lagt upp på ett sådant snyggt kort för då hade jag varit död.

2009-04-13 @ 19:05:35
Postat av: Johanna

Sorry Emma jag tyckte inte kortet var dåligt. Jag tar bort det på en gång.

2009-04-14 @ 07:58:50
Postat av: Emma

tack, det var snällt :)

2009-04-14 @ 08:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0