Radiostyrd bil...

I morse såg jag i foajen en liten kille, ca 2 år, som satt i en stor radiostyrd bil. Den var typ i storlek på en bobcar (plysmobil Peter...). Det coola var att hans pappa gick så bakom och styrde bilen med en remote. Så jækla smart! Barnet tyckte det var helt vilt sjovt och pappa hade fullstændig kontroll øver barnet. Jag tyckte det var riktigt smart!

Har kommit till hotellet nu efter en liten tur ute. Hær ær varmt och skønt och inte så dær særskilt många mænniskor så det går fint. jag var faktiskt en tur på Starbucks och fick en macka och en stor kaffe. Jag mår lite illa då jag ær så trøtt så jag kænde att jag inte riktigt orkade med att bestælla någon matræt som jag inte visste vad det var... Det får bli imorgon eller resterande dagar jag ska vara hær, har ju liksom tid att prova det mesta!

Nu ær det ett telefonmøte idag och sedan ska jag ner i sængen och sova sova sova. Længtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0