Sååå mycket söndag!

Vi hade en supertrevlig kväll igår med Lone, Sören, Hjalte och Molly men oj vad trött jag är idag. För gammal för att dricka vin två kvällar i rad... Har iofs sovit en lille lur här i eftermiddag men jag är fortfarande trött... Har strykit 8 skjortor, lagat mat och packat till träningen imorgon och till arbetet på måndag. Min plan är att göra samma sak som jag gjorde förra veckan med cykla till jobbet måndag, boxning på kvällen som jag springer till från jobbet och sedan springa hem, springa till jobbet på tisdag och sedan cykla hem tisdag kväll. Det är verkligen perfekt träning men det måste helt klart förberedas med massa packning och grejer! Men fatta vilken skön start på veckan! Och det bästa är att man får lov att guffa i sig banana split som man överraskar sin käreste med när han kommer hem från Bröndby matchen! Jag gläder mig =)


Kommentarer
Postat av: Leila bakar...

Hej! Jag gör alla bilder i photoshop...älskar det programmet. =) Va kul att ni är med bebisar, hehe...

2009-04-05 @ 22:00:25
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: Nea

Hej! jodå, jag är ok. Det är bara lite mycket runt omkring, men det ordnar sig. Ja, jag gör allt i html-koder. Gå in på www.designadinblogg.com, där får du massor med hjälp :). Tack för alla kramar :) Puss&Kram!

2009-04-06 @ 10:20:25
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0