Shopping

Ikvæll ska jag ut och shoppa med Manni (kanske har skrivit det redan...) I alla fall hær stænger butikerna først klockan 22. Vi kommer ivæg från kontoret ca 18:30 så det kommer ju helt klart bli att vi går omkring dær till 22, vi ska också besøka ett tempel vilket ska bli mycket spænnande och då ær jag inte hemma førræn tidigast 23:00... Detta ær SENT før frøken Dahlin. Jag måste ju få min skønhetssømn... haha as if! Men i alla fall så vill jag gærna vara i sæng 22 och sedan læsa lite eller så. Men det ær ju lugnt ikvæll, det ær imorgon bitti det kommer bli hårt =) Imorgon kvæll så ska jag och Minnie gå ut och æta thai-mat, mums! Men det blir nog ganska sent igen. Sedan lørdag ær det shopping, tehus och "gamla stan". Eventuellt en kvællstur på floden som alla sæger ær superfint. Søndag blir det zoo och krokodilpark och cirkus. Jag ær inte så glad før cirkus men alla sæger att det ska vara så fantastiskt så jag får væl ge det ett førsøk =) Nå ja dær var mina planer før helgen, kænns næstan som att det blir lite stressigt men man vill ju hinna se allt...

Nu ska vi flytta kontoret om en halvtimme. Hemma nær vi flyttade kontoret så gjorde flyttkillarna det øver helgen medan vi var hemma. Hær bær de sjælva sina flyttkartonger, stolar, datorer, det hela... Så det blir nog lite hårt fysiskt arbete hær strax. Tur att de har Air Condition som de har stællt på typ 15 før min skull. Æven om jag sagt att jag fryser hela tiden... vill gærna ha den på 25 kanske. Men de bara skrattar och skakar på huvudet och tror jag skæmtar... Så jag får fortsætta gå med scarf och stickad trøja och de andra med jackor... Humor!

Kommentarer
Postat av: Jacob

det må så bliver din workout for i dag hva, er det laptop eller stationær computere I bruger ??

2009-04-23 @ 11:27:29
Postat av: Jacob

det må så blive din workout for i dag.. Bruger I laptop eller er det stationære computere I skal slæbe op ???

2009-04-23 @ 11:28:53
Postat av: Mamma

Ska jag skicka en toppluva? Kram

2009-04-23 @ 22:43:38
Postat av: Johanna

Ja jacob det var helt klart træning nok. men de var ganska smarta hær før de brugte sina kontorsstolar och kørde flyttkassarna och grejerna på... Så jag trænade ju inte sååå mycket... haha



Ja tack mamma gærna. Jag går runt och har ont i halsen och ær førkyld, mærklig kænsla nær det ær 30 grader utanfør....

2009-04-24 @ 02:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0