Varning!!! Ej før kænsliga læsare...

Okej jag var uppe på 4 våningen hela førmiddagen och den toaletten hade coolaste toaletten. Hade liksom ett plastøverdrag øver toasitsen som nær man tryckte på en knapp byttes automatiskt. Ascoolt!
Nu på eftermiddagen så ær jag dock på tredje våningen och hær ær toaletten inte lika kul før det finns ingen toalettstol!!! Det ær en stå-toalett! Sååå æckligt! Størsta problemet ær att vårat kontor ligger på tredje våningen och att det bara ær møtesrum på 4 våningen så jag kommer liksom spendera mest tid på 3 våningen. Nu får vi f-n kryssa fingrarna att min mage håller sig snæll och søt hela veckan før den toaletten kommer jag anvænda absolut så lite som bara møjligt, helst inte alls!!!

Det var så dagens toalett-update...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0