weekenden + alene tid...

Ja så kom dagen hvor Jo hun rejste til Kina, de næste 14 dage bliver tomme så jeg tror at jeg må tage på besøg alle mulige steder :-)

Fredag havde vi begge taget fri fra arbejde, så vi kunne hygge og nyde den sidste tid sammen inden turen. Vi startede med en god brunch på Cafe Klimt i Frederiksborggade, rigtig hyggeligt.



Efter vores hyggeligt brunch gik vi en lille tur inde i byen, inden vi tog hjem til Jo for at myssa lidt. Sidst på eftermiddagen tog vi ud til Perete i Ishøj for at hygge og grille. Det var rigtig dejligt at se dem alle og Emilia er godt nok blevet stor nu, dejlige tøs :-)



Jo fik også lige hygge lidt med Luna, hvem det var bedst for, vides ikke :-)

Lørdag var det arbejdstid og om aftenen skulle jeg til forårsfest i håndbold klubben, Det var en hård fest, specielt søndag morgen :-) men en rigtig god fest må jeg sige.. Nu kalder sofaen, god søndag aften til alle..

Savner dig søde

Kommentarer
Postat av: Johanna

Glad att det var en god fest! Og det var nok mest mig dær myste med Luna og tankade lidt hundkærlighed. Ælskar dig, hoppas de hær två veckorna går fort!

2009-04-20 @ 06:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0