Dagens planer

Så var det lördag. Jag vaknade klockan 05 och blev helt livrädd för att jag glömt ställa alarmet till morgonen tills jag kom på att nej det är ju underbara LÖRDAG! Så jag kan ju sova hur länge jag vill!!! Nu vaknade vi strax innan 08, låg och myste lite och sedan var det dags att stå upp. Jacob har precis åkt till jobbet och jag har ett fullbokat schema.
Ska städa lite hemma sedan in till stan och leta efter grejer till en present till några som ska gifta sig... Sedan ska jag köpa tråd till mina byxor som jag måste sy upp nästa vecka, handla cremer på smuk, se om jag hittar någon fin korsett att ha under klänningen, prövade att sätta bandage runt brösten igår, inte allt för hårt, och då var det inga problem alls att stänga den så jag ska prova med korsett inunder och lite annat pyssel. Sedan ska man kanske se om det finns några fina smycken om jag nu kan ha klänningen!

Klockan 1600 ska jag ses med Jacob och vi ska ha date i kväll! Gå på 3D bio, Ice Age 3 och sedan gå på restaurang. Myspys värre, bara ta det lugnt och njuta varandras sällskap. Jag har sån himla tur som fortfarande känner mig helt nyförälskad i honom. Han gick ut genom dörren för 5 min sedan men jag sitter och saknar honom och ser supermycket fram mot att se honom igen. Helt galet och underbart!

Här superregnar men det är en charm i det också. Får ta bussen in till stan bara då jag inte orkar pulsa runt i regnställ och gummistövlar =)

Ni får ha en fantastisk lördag, kom ihåg att mysa massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0