Gott te

Dricker just nu te med färsk ingefära, citronmeliss, en gnutta chili och honung. Smakar faktiskt riktigt gott och det känns som att det ska kunna driva ut förkylningsdemonerna. Har det iten så bra så jag ligger hemma idag och läser bara lite mails och är med på 3 möten via telefon. Tyvärr så är det några ventilationskillar i huset som väsnas massa och som ska komma in hit om ett tag så jag kan inte direkt sova. Synd för jag tror febern hade kunnat försvinna. Men jag får sova hela kvällen istället. Jacob ska ut till Nicolai och Sidse och förbereda det sista för bröllopet. Jag skulle också tagit med men man vill verkligen inte smitta brudparet! Så jag får bli hemma och känna mig ensam och minst i hela världen... Men jag var på apoteket tidigare och då passade jag på att smita förbi Netto och köpa glass. För Peter har sagt att man får äta glass när man är sjuk, och då tror jag på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0