Jacob på festival

Ja Jacob har som sagt dragit på festival så jag är ensam hemma. Åt middag igår kväll med Lotta, Elin och Erik, mycket trevligt men sen åkte jag hem och jobbade i några timmar. Himla skönt att sitta i soffan och jobba samtidigt som jag fick kolla på både desperate housewives och Ugly Betty utan något tjat om fotboll! Underbart. Men sedan skulle man ju sova och då blev man helt ensam i sängen... inte lika roligt. Men jag ska nog överleva, helt säkert på att Jacob har buskul på festivalen och det förtjänar han helt och fullt!

Dagens idag blev en löptur imorse, 4 km, och en god frukost med bovetegröt. Skulle ätit ägg också men de var slut... Så det får bli till mellanmål sedan. Tänkte nog hänga fram klänningen idag så jag kan se den när motivationen tryter... Jag ska i klänningen till bröllopet!!! Det saknas 1 ynka centimeter, jag kan gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0