Japp

nu är det konstaterat, jag är tokförkyld. Jag håller mig hemma i varje fall imorgon. Måste blir frisk till bröllopet på lördag och jag vill inte heller smitta en massa människor. Så morgondagen blir arbete hemifrån så gott som jag orkar. Har i alla fall två viktiga möten som jag själv ska hålla i, som tur var via internet, så det ska göras. Sedan må vi så hur jag mår resten av dagen.

Hade just en supertrevlig kväll med Stine och Diana. Vi fick shoppat en hel del till bröllopet. Jag köpte en sjal i rätt färg och ett spänne till håret. Blir nog krulligt hår och så utsläppt med bara lite uppsatt i spännet... svårt att förklara... Sedan trillade jag över ett par vinterskor också. Superläckra halvhöga stövlar i beige-vitt. Snygga och sköna! För bara 300 kr då det var rea. Lyckligast i stan!

Måste bara berätta också att jag blev uppraggad när vi var och kollade smycken hos Dyrberg och Kern. Stod och kollade lite och så helt plötsligt kommer det en man och ställer sig bredvid mig och frågar om jag hittar något jag vill ha. Jag trodde först han jobbade där... Jag svarar trevligt som man ska och så frågar han om det var presenter jag skulle önska mig till födelsedag... Svara så att jag ska ha några smycken till bröllop i helgen och då svara han - Jaha, ja men då har du ju någon redan som betalar för det... så står han kvar lite och så går han. Ha ha ha, jag blev helt förvånad, visste inte riktigt vad jag skulle svara.... Men ja ja det är inte lätt att vara så snygg som mig man blir ju uppraggad hela tiden ;-) Men det är klart, smickrad blir man ju!

Nå ja, nu är det en whiskey som gäller så jag kan bli frisk och glad. God natt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0