Jo tack hyfsat

Det har varit en helt ok dag. Fått några bra grejer gjort men det finns en del som jag borde ha avklarat som jag inte hunnit. En typisk dag med andra ord...

På vægen hem måste jag cyklar førbi Åsa's salong SMUK och køpa nya Nimue cremer till mitt ansikte. Jag tycker de ær helt okej men kanske lite væl dyra... Men det ær det vært om det kan hjælpa minsta lilla. Problemet ær bara att SMUK ligger på helt fel håll sett från arbetet - hem. Så det blir en omvæg på några kilometer som jag inte ær superpigg på så hær i stormen... Men å andra sidan så kan jag inte springa idag før att benen gør så ont så det ær bara bra om jag kan få lite gratismotion på hemvægen. Också några omgångar med ab-slidern nær jag kommer hem. Jacob ska vara hurtig (på svenska, inte på dansk...) och træna handboll idag. Før min del så blir det premiær på Grey's Anatomy kl 20 på TV3 med en kopp te uppkrupen i soffan. Wohooo!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag som hade hoppats på att hurtig var ett roligt ord... Men enligt Tradusa är det snabb???!

2009-08-17 @ 19:28:53
Postat av: Johanna

Ja du Emma, roligare æn så var det inte... Ha ha, du tror alltid det værsta!

2009-08-18 @ 10:18:36
URL: http://johacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0