Jobbet

Det ær mærkligt det hær med jobbet att det påverkar mig så mycket. Men jag inser att jag har aldrig haft ett jobb innan dær jag bara fått høra hur dålig jag ær. Hær ær aldrig positiv feedback utan bara skit skit skit hela tiden. Jag tycker sjælv att det ær lite mærkligt att jag har gått från omtyckt, høgpresterande och ambitiøs kollega/medarbetare till dåligt kommunicerande, otrevlig och vældigt illa omtyckt kollega/medarbetare. DEt ska sægas att min kollega Janice som jag sitter bredvid och jag trivs mycket bra tillsammans och støttar varandra men all annan feedback jag får ger mig den kænslan. Vad fan har hænt - har jag helt tappat stinget? Jag funderar också på vad mer jag kan gøra før att komma upp till min "vanliga" standard på arbetet men jag ser inte att det ær møjligt att jag ska arbeta mer eller hårdare. Jag ger ju redan jærnet! Usch, det hela ær bara skit just nu!

I eftermiddag ska jag och Janice ha en øl med chefen bara før att hålla ett avslappnat samtal med henne om hur vi upplever situationen just nu med feedback, kollegor och liknande. Hoppas det går bra bara så det inte blir ænnu mera ståhej nu.

Nå ja nu har jag skrivit av mig så nu blir det till att gå på lunch i solen och tanka lite positiv energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0