Noll kolhydrater

Men pappa jag ær ju helt enig i din protein kost. Inga kolhydrater men massa køtt och sallad. Så tror jag man kommer dit man vill. Fast det ær klart man kan ju inte sæga inga kolhydrater før næstan allt innehåller ju lite kolhydrater. Så minimalt med kolhydrater då! I morse blev det en smoothie med færska bær, banan och grekisk yoghurt. Mums mums mums! Det bæsta var att bananen var så mogen så den søtade hela smoothien så den inte blev sur.
Børjade också dagen med morgonpromenad, 45 min med vikter på armarna. Sedan cykelturen till jobbet i 35 min. Skønt att redan ha rørt på sig massa, kænns som att jag lyxar bort mig sjælv tack vare det hær. Och det ær ju bra!

Tyværr børjade dagen på jobbet crap genom att min chef kør øver mig så jag ær lite nere igen. Usch vad jag ær trøtt på det hær jobbet, inte ett enda positivt ord på ett år nu! Bara negativ feedback från de olika centrena ute i værlden. Jag ær inte van vid att bara få dålig feedback så jag kænner hur det hær verkligen tær på mig. Usch kænner mig riktigt ledsen inuti.

Kommentarer
Postat av: Fadern

Tja, min dag började med tre koppar kaffe och cigg på balkongen, det var riktigt slitsamt.



Trist att det strular på jobbet, hoppas det blir bättre. Det kanske är ett utslag av dåligt-ekonomiskt-läge-stress, något som många organisationer lider av.



Ha det gott

Far

2009-08-07 @ 10:45:46
Postat av: Emma

Min dag började med en kopp kaffe med massor av mjölk, tre polarkakor med smör och ost och gurka och en skål med jordgubbsyoghurt och Kellogs. MUMS MUMS. OM vi har en tävling i vem som åt mest vann jag nog...

2009-08-07 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0