Adventsmys

Jag har börjat skriva ett inlägg i två dagar nu men det har varit sååå långsamt att lägga upp bilder så jag har fått avbryta. Men jag provar igen...

I söndags började vi med att åka ut och hälsa på Peter och Merete med barn i Ishöj. Kristian som är helt ny bebis bestämde sig för att sova igenom hela besöket så vi knappt fick se honom, men vi smög in och tjuvkikade lite ändå...
Sedan drog jag till Malmö för tjejmys där vi bakade lussesniglar och pepparkakor och skvallrade som bara tjejer kan.
Väl hemma på kvällen så hade vi adventsmys med lussesniglar, pepparkakor, ingefärskakor och hemmagjorda chokladtryfflar.

Chokladtryfflar med dooley's i och rullade i kakao, mums!



Adventsmys! Hemmagjord adventsljusstake, believe it or not, jag kunde visst också!



Och min vackra lussesnigel. Tack Annelie för tipset =)



Så mycket bra adventsmys, ser fram emot att fira resten av december månad nu. Mys varje dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0