Bygga väggar och jobba

Håller på att försöka göra testing på jobbet och avsluta det idag så jag kan hålla lite ledigt imorgon men man kan ju lugnt säga att det inte går så bra... Blir bara mer och mer försenad så just nu ser det ut som att jag kan glömma vår date med Peter och Merete och barnen idag, ser ut till att kvällen ska spenderas framför datorn istället, sååå tråkigt! Men håll tummarna för kanske kanske kanske kan det ske ett mirakel så jag kan åka.

Jobbar hemifrån idag så jag håller samtidigt på att bygga väggarna här hemma som vi fått mögel i. Det är något crap men just nu gömmer vi det bara med spackel och färg så värderingen kan bli godkänd. Förbannat dåligt tidspunkt att hitta mögel men det är ju bara att acceptera.

Håller också på och försöker hitta lite rolig info till vår resa om Malaysia, Borneo och Bali. Måste ju planera lite granna om var vi ska vara och när och om vi ska göra några större utflykter. Spännande värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0