Vardag

Ja det händer inte så mycket spännande just nu i mitt liv. Eller det händer ju en massa saker och jag har fullt upp men bara inget så där superduper roligt som jag vill skriva här... Dagarna ser ut så här
upp, göra mig klar, julkalendern och mys med Jacob, till jobbet, jobba, jobba, jobba, hem till vänner eller julfest på jobb eller köpa gran eller andra roliga och mysiga aktiviteter, hem och stupa i säng för att börja om igen. Det är ett superhärligt liv med massa kärlek från vänner och familj och massa julmys tillsammans. Men som sagt inget helt otroligt - det är väl så det känns efter den stora nyheten att lägenheten är såld, inget är liksom lika viktigt... så det här blir ett åke-tråk inlägg, kanske kommer något roligare snart...

5½ arbetsdagar kvar till semestern... det är roligt!

Emma - man kan inte se annonsen med huset längre... det är nog någon som inte läst texten och köpt det...

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. svinbra! Hoppas de tittade på huset innan.

2009-12-09 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0