Vill inte...

Jobbade sent igår och ska nu cykla till jobbet igen. Ska starta dagen med ett møte i en timme dær jag bara ska vara aktiv de sista 5 minutrarna, sååå tråkigt! Till på køpet så ska de ju demonstrera ganska kraftigt vid vårat kontor idag vid sidan av dær vi ska ha møtet så det blir ju lite spænnande att se hur det går att cykla från møtet och hem... Jag kanske hamnar på polisstationen istællet før att de tror jag ær en bråkmakare. Eller inte!

Men jag ær bara trøtt och vil bara sova, inte jobba mera. Men en dag mera, får ta mig samman och gøra det jag ska. så bye bye, off to work!


Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.youtube.com/watch?v=txqiwrbYGrs&feature=player_embedded#



HAHAHAHAHA! Jag kan inte bryta traditioner

2009-12-15 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0