Bilder!

Nu har jag importerat bilder och man kan lugnt säga att det är många så jag kör några inlägg nu med lite bilder från de senaste veckorna...
När det var så fint väder för ett tag sedan satt jag och Jacob på altanen en aften och åt så himla god mat!

Boghvede sallad med massa gurka, tomat, spenat och majs. Till det ugnsbakade rödbetor gratinerade med getost och grillade pilgrimsmusslor. Mums! Kan starkt rekommenderas...


Någon dag senare hade vi picnic i parken med Lena och Casper. Jag gjorde foccacia med rödlök och soltorkade tomater och så åt vi pastasallad och kyckling till (tror jag det var, kommer inte riktigt ihåg...)








Myspys i parken!
Nästa inlägg blir Sverige semester och Jacobs födelsedag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0