Dagen efter...

Vi hade ju kalas igår för Jacob med hela hans familj och vänner. Det var supertrevligt och det verkar som att alla var nöjda. Vi åt och åt och åt och sedan spelade vi spel och till sist avslutade några stycken kvällen med lite wii. Klockan var ca 02 för vi kom i säng och även om man inte drack så mycket igår så tycker jag nog man är lite trött.
Jacob ska dock städa lägenheten idag efter gårdagens kalajs medan jag har fått fri från det eftersom jag gjorde all mat och tårtor och städade innan kalaset så jag sitter bara i soffan. Det värsta är att det kryper i hela kroppen och jag vill verkligen hjälpa till men jag har frågat två gånger om jag kan hjälpa med något men det kan jag inte... Så nu får jag väl andas djupt några gånger och faktiskt försöka inte göra något... kanske inte det jag är bäst på!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0