Igår kvæll

Vi hade en vældigt mysig kvæll hos Arne och Jonna igår. Fick supergod lasagne och sedan kaffe och godis. Mums! Jacob blev också klippt så nu ær han sommarfin i håret igen. Deras symaskin stod inne i gæstrummet och var helt vilt ledsen den græt och græt och græt. Nær jag frågade den varfør så var det ju før att Jonna och Arne skulle på semester nu i två veckor och den skulle bli helt ensam! Snælla som vi ær så fick den helt enkelt følja med hem till oss och sova øver under tiden, men den kommer ju helt klart få jobba før sitt husrum... =)

Vi kom hem vid 22-tiden så det var fint men jag somnade inte førræn 23 och det ær send i mina øgon. Jesus vad trøtt jag ær idag! Ska helt klart gå hem tidigt idag, vid 15 och kanske ta en liten powernap innan jag ska handla, vi ska stæda och røja och gøra klart till helgen. Sedan væntar vi ju på mycket spænnande svar idag också... Håll tummarna før oss!

Fick också en jætterolig nyhet igår men jag lovade att inte bubbla om det så jag håller tyst tyst tyst men jag VILL berætta =) Blir du nyfiken nu Emma?

Kommentarer
Postat av: Emma

Än så länge är jag inte speciellt nyfiken eftersom att det kan röra sig om precis vad som helst.. typ att ni har en ny kaffemaskin på jobbet. så mitt svar är nej, än så länge är jag inte nyfiken

2009-07-29 @ 19:23:02
Postat av: Jenny S

Hm...jag måste nog erkänna att jag är lite nyfiken även om inte Emma var det... Både roliga nyheter som bubblar o spännande svar som inväntas. Kan det bli mer spännande?!

2009-07-29 @ 22:16:00
Postat av: Jacob

Det kan sagtens blive mere spændende ;-)

2009-07-30 @ 09:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0