Ingen Ice Age imorgon :(

Vi skulle ju se Ice Age imorgon med 3D glasøgon, coolt! Men så var det bara på helt mærkliga tider så vi kunde inte gå då... VAd ska vi då hitta på? Får nog bli någon god mat hemma... men vad? Och så kanske hyra en film eller nåt. Ja ja det blir inte alltid som man tænkt sig...  Jag var bara sugen på att gå på bio!

Sitter också och funderar lite på hur f-n vissa kollegor tænker. Helt pløtsligt sætter sig alla killarna i en ring runt en dator och viskar och skrattar och har sig. Kænde mig lite utanfør men tænkte att nej nu ska jag vara kæck och gå dit också och fråga vad de gør. De svara bara att det var inget och slæpper øverhuvudtaget inte in mig i gruppen. Alltså de ær riktigt snælla mest hela tiden men så helt pløtsligt så gør de bara såna hær idiot-grejer. Fick också just reda på att de var nere och åt glass allihopa igår nær jag trodde de var på møte. Bara jag och Janice som satt kvar hær. Jag vet att jag inte ska klaga før de ær som sagt snælla næstan hela tiden men ibland kænns det bara som man ær tillbaka i mobbningen i skolan igen. Bara bita ihop och hitta ny energi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0