Måndag

Idag ær det verkligen bara måndag, måndag, måndag. Inget kænns roligt. Ær urtrøtt och vill bara hem och sova. Nær jag kommer hem så ska jag baka brød så vi har gott stompa-brød nær Anna, Fredrik och Victor kommer i helgen. Ska bli hur mysigt som helst. Jag tror vi ska åka ut till Bakken om det ær fint væder med picnic korg och leka massor. Men det får vi se på... Måste bara stæda och fixa och dona lite dærhemma innan de kommer då det just nu ser ut som h-ll hemma. Eller nu har ju Jacob varit hemma på morgonen så nu kan det ju gott vara att det ær fint igen, men det såg inte så fint ut nær jag åkte hemifrån i alla fall. Men allt ær ju før ett gott ændamål, æntligen lite væn-besøk från Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0