Sista semesterdagen...

Japp det är sant, sista dagen på semestern för den här gången... Lite vemodigt, absolut inte klar till att ta tillbaka på arbetet på måndag...
Men nu ska jag njuta sista dagen i alla fall. Tyvärr så har vi ett himla håll igång i huset just nu med byggnadsarbetare till höger och vänster så man kan inte direkt sätta sig på balkongen och njuta. Helt ärligt så kan man inte ha dörrar och fönster öppna för man blir glane på allt oljud... Men det ska nog gå.
Idag ska jag baka 3 olika tårtor/kakor till imorgon, ordna dressingar, förbereda potatissalladen, handla in till ikväll och sedan kommer Stine och Casper på kvällsmat, stekt fisk och stuvad spenat.... Mums! Hoppas de också tycker det...

Jag och Jacob har också bestämt att nu ska det köpas in en kalender där vi skriver i ALLT som vi ska hitta på på helger och kväller. Varit några för många gånger nu när vi helt har missat att den andra ska göra någotså nu ska det dokumenteras så vi undviker de konflikterna... Så jag ska också ut och köpa kalender idag som vi ska lägga på ett strategiskt ställe där vi ser den hela tiden...

Off we go - ha en fantastisk dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0