Svensk radio i DK

Nej vad blir jag bara trøtt ibland. Nu har det kommit några nya beslutningar i Danmark som gør att man inte kan lyssna på svensk nætradio hær. Men hallå?! Men så tænkte jag det ær sækert reklamkanalerna så sommarpratarna borde jag ju kan høra. Nope! Jag hade annars tænkt starta det som min nya sommar tradition dær precis vid sidan av allsång på skansen men nej det får bli något annat...

Allsång på Skansen ja- jag missade halva programmet igår eftersom vi satt och prata och myste på balkongen. Brukar se reprisen på lørdagar men då har vi andra planer... Någon som såg det? Var Mia och Klara bra? Vært att førsøka kolla på på internet?


Kommentarer
Postat av: Emma

Titta på Svt Play, det får jag alltid göra.

2009-07-01 @ 08:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0