20 min kvar...

Sedan går jag hem før idag. Ska cykla hem sedan æta litet mellanmål. Nær Jacob kommer hem ca 18 ska vi ut och intervalltræna våran tur runt sjøn, gick riktigt bra førra gången, och sedan blir det till att laga mat. "Rester" från helgen, potatisgratæng och køtt och massa sallad, mums! Sedan blir det nog vaniljglass och hemmagjord rabarbersås till efterrætt idag... Tur man cyklar 16 km per dag plus løper de dær 6 km lite då och då så man kan få unna sig all god mat som finns.

Jag skulle aldrig øverleva om jag inte fick æta ordentligt! Bantning ær helt klart inte min grej, jag tænkte dock prøva en detox men det ær ju bara en period och faktiskt mest før att se om min hud och mitt hår kan få det lite bættre... Men som sagt, bantning - nope tack. Æta sunt och nyttigt, røra på sig massor och så unna sig all god mat lite då och då - Ja tack!

Så om 20 min ær det på med cykelhjælmen (om jag hade ægt någon så endast bildligt talat...) och hemåt. Wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0