Inte så roligt kanske...

Igår satt jag och Jacob och åt middag, lax med pasta och pesto som Jacob gjort sjælv och så grøna bønor till det. Helt pløtsligt så børjar det bara klia i hela halsen, munnen, øron, bihålor, øverallt på mig. Fick en total allergis reaktion och hade jættesvårt att andas. Var tvungen att ta en massa cortison, astmaspray och allergipiller. Fick ringt till mamma som fick lugnat ner mig lite men jag mådde super dåligt. Har aldrig upplevt førr att jag har blivit så dålig av att æta ting som jag inte visste innan att jag var allergisk mot. Verkligen sjukt æckligt! Stackars Jacob då som aldrig har sett mig allergis mot mat førut, han fick ju en smærre chock øver allt som hænde med att jag låg och kved i soffan, børjade gråta før att jag var så rædd och inte riktigt kunde sæga något! Usch vad jag kænner mig besværlig med alla dessa allergier! Førlåt Jacob men ajg visste inte att jag var allergisk mot det vi åt igår, inte så allvarligt i alla fall!

Just det ja och innan allt detta så var vi ute och sprang runt sjøn, den vanliga turen på ca 4 km som jag aldrig har haft problem med førut. Efter ca 3 km så blir det helt svart framfør øgonen och jag svimmar! Hur mærklig dag var inte det då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0