Mys kvæll

Igår hade vi en riktigt mysig kvæll och jag fick snællt bita i mig att det inte ær så synd om mig som jag tycker ibland...
Vi var ute i Bjæverskov hos Jacobs førældrar och åt god mat, drack vin och bara pratade och myste. Det var verkligen det jag hade brug før och jag blev helt varm i hjærtat nær jag tænker på hur fint min "extrafamilj" tagit emot mig hær i Danmark. Tænk vilken tur att jag træffade just Jacob som har en så fantastisk familj som tagit emot mig med øppna armar!

Idag var det 19 grader nær jag cyklade till jobbet klockan 07, SOMMAREN ÆR HÆR!!!

Efter jobbet en øl i parken i solen sedan tacos med Casper och Jacob. Livet ær skønt før idag ær det fredag och snart ær det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0