Sommar!

Har tyværr inte uppdaterat på hela helgen då det har varit full fart på. I fredags kom vi ivæg på spontan fest och var inte hemma føre 04 på natten (jag kunde inte somna dock utan somnade 0530), lørdag var det upp ca 10 och sedan ivæg på loppmarknad, inkøp av veckans mat och sedan cykla hem med alla grejerna. Vi møtte Stine och Kasper i parken dær vi åt lunch ihop. Det ær superbra før parken ligger bara 50 m från vår ytterdørr, perfekt! Sedan bar det av till Peter och Merete. Jag tog en lång promenad med Luna och sedan var det god mat från grillen som væntade. Till dessert blev det min frysta cheesecake och jag måste sæga att jag hittills inte misslyckats med den. Den ær verkligen tokgod! Vet inte om jag lagt in recept men annars gør jag det snart, lovar!
Søndag bjød på att røja røja røja i lægenheten, besøk av Jacobs førældrar och sedan en kvæll full med egen-tid till mig då Jacob åkte till Brøndby før att se en fotbollsmatch. Det var så skønt att sitta i lægenheten och kænna att vi har børjat komma på plats. Alla saker, undantaget 1 enkel låda ær uppackade, nu ska man bara bo in sig i det hela också...
Igår  måndag så blev det stranden och årets førsta dopp, besøk hos Lasse och AnnDorthe, parken en tur och sedan riktigt god middag, citron och vitløksfylld hel kyckling. Dessert - Kladdkaka. Så ja det var en snabb summering av helgen... Nu var man tillbaka på jobbet... Vill gærna ha semester snart, ha ha ha!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0