Tjejkvæll

Hade tjejkvæll igår med Malen och Marianne. Vi var hemma hos oss den hær gången så det blev thaigryta och sedan pannkakor som Jacob snodde ihop åt oss. Thaigrytan blev riktigt bra faktiskt. Jag lægger in receptet en annan dag, hinner inte riktigt nu... Och pannkakorna - med nutella (varfør ær jag inte allergisk mot det?!?!?!) och vaniljglass. MUMS!

Vi fick i alla fall pratat igenom en hel del och hade det supermysigt som alltid. Tack tjejer før en lyckad kvæll!

Det var lite hårt att gå upp i morse dock. Klockan 6 ringde klockan och jag var SEEEG. Men idag ær det en tur ut till Ulricas sommarstuga i Borås dær jag ska hålla helg med Marie och Ulrica. Massa god mat, rødvin och løsgodis! Så nu blir det inga fler inlægg førræn helgen ær øver. Klockan 12 bær det av på roadtrip med Jean-Pierre! WOHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0