bio, fodbold og fingerdans..

Ja så blev det endelig weekend, dejligt. Johanna er i Sverige hos tøserne til hygge, men der er jo landskamp weekend så jeg skal nok klare mig :-)

I går var vi i bio, efter at Jo havde været på Spa i DGI byen, vi så den nye/gamle danske film Kærestesorger. Jeg syntes at det var en god film, men vi var godt nok trætte da vi landede på Lerforsgade kl.00.30. Jeg tog på arbejde i morges og vi havde rigtig dejligt travlt :-) nu skal der bages rugbrød, samt laves nogle små ting inden der kommer fodbold, da mine forældre kommer på besøg i morgen til frokost / lunch :-)

Fingerdans eller rytmevip :-) kender I det drenge, når man høre lidt god musik, så holder man lige rytmen med foden/benet og hvis musikken er helt fantastisk så kan man godt lige lave lidt fingerdans ??? Jeg bliver altid stoppet, da jeg får afvide, NEJJJJJ HVOR ER DU BARE PINLIG :-) Piger vi ved det godt, men det er sjovt og det skal gøres :-) dem der laver al den gode musik forlanger og fortjener det !!

Alt for nu, kom så Danmark, Malta skal besejres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0