biodage...

onsdag aften  stod den på håndbold træning, det er dejligt at komme igang med at lave lidt igen og få lov til at svede lidt :-) men problemet er bare at når jeg kommer hjem efter sådan en omgang træning, så kan jeg ikke sove.. Så den bliver hurtigt midnat inden jeg kommer i seng.. Når men nu er jeg oppe, lidt træt, men jeg skal jo igang !!
Jo er stadig syg, det er noget skidt, ville gerne kunne knipse med fingrene så det hele gik væk.
I aften skal jeg i bio sammen med Peter ( ham der er Pe i Perete ) vi skal ha en drengetur og vi skal se Blekingegadebanden, spændende dokumentar film håber jeg :-) i morgen står den også i bio, Jo og jeg skal ind og se den nye danske film Kærestesorger, det glæder jeg mig også til.. Lørdag er der landskamp, Malta mod Danmark samt Portugal mod Sverige, så der skal jeg vel lige synge: Hejsan hejsan hopsasa nu ska de andra ha dada, heja heja heja...

god dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0