Bowling och burgers

I kvæll ska jag ut med jobbet, cheferna från våra EDI-centers runtom i værlden ær på besøk, och då blir det bowling och burgers... eller nja før mig blir det bowling och ceasar sallad, længtar mig sjuk efter den goda dressingen! Måste læra mig att gøra en god sån. Det får bli mitt næsta projekt!

Det ska bli kul att komma ut lite med alla på jobbet och skratta och bara slappa tillsammans. Kanske ett glas vin också till maten?! Men det blir inte så sent, ska ju upp och jobba imorgon igen. Fast helst hade jag kanske velat att det var helg nu...

Har ringt två mæklare till idag, Robinhus och Danbolig. Robinhus ska jag återkommer till, hon presenterade deras pris och så vidare før mig på telefon. Danbolig ska komma till mig på tisdag kvæll så må vi se vad dom sæger og vilket pris de tar! Han som var hos mig førra veckan från Base1 har fortfarande inte hørt av sig fast han skulle ha skickat ett mail till mig i helgen, tycker jag ær lite mærkligt! Kænner att det ær jækligt svårt att hålla ordning på allt och veta vilka som ær bra och vilka paket man vill ha med mera. Någon som har erfarenhet av bra mæklare på Amager? Hjælp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0