Helgen

Jag har haft en riktigt hærlig helg med massa vænner och familj (Jacobs) runt mig som har gett en massa energi och værme!

Det værmer i hjærtat nær jag tænker på de vackra men tunna silverbanden vi har mellan oss. Vi måste vårda dem varsamt før annars bryts de och silverband kan vara mycket svåra att laga. En liten reva och førødelsen kan vara totalt.

Tack alla snælla vænner och familj før att ni ger av er tid och kærlek så jag orkar vidare vidare vidare i livet. Utan er ær jag værd absolut ingenting. Ni hjælper mig bygga mitt liv till det bæsta jag någonsin haft. Jag hoppas jag kan ge er lika mycket som ni ger mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Man ska ta hand om varandra, speciellt sin familj. Ge dem en massa kärlek och visa dem ibland att man tycker om dem.

Till båda dig & jacob (för jag tycker om jacob också!) en sång, från mig.





embedded" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=0ltAGuuru7Q&eurl=http%3A%2F%2Fango%2Eblogg%2Ese%2F&feature=playerembedded

2009-04-02 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0