Nya rutiner

Før att jag och Jacob ska hinna ses något øverhuvudtaget så har vi fått gøra om våra rutiner lite... Innan så gick jag i sæng ca 21-22 och stod upp 05:30-06:30, Jacob gick i sæng runt 23-00 och stod upp 08. Inte sååå mycket tid tillsammans direkt... Nu ær reglerna att jag inte får gå i sæng och sova føre kl 22 och han ska stå upp med mig om morgonen kl 07. På så vis hinner vi prata och mysa lite på kvællen och æta frukost tillsammans på kvællen. Har provat det hær i två dagar och so far so good. Det ær faktistk himla mysigt att sitta ihop om morgonen lite och titta på nyheterna och prata om allt møjligt som ska hænda under dagen osv. Stora skillnaden kommer bara bli mitt matkonto nær jag helt pløtsligt ska æta frukost hemma och inte på jobbet =) Men vi ska nog øverleva denna enorma utgift som det innebær också! Ha ha ha

Nå men nu har vi i alla fall haft en vældigt skøn start på morgonen så nu ær jag klar till en fantastisk dag! Solen skiner! Våren har kommit!

Kommentarer
Postat av: Peter

9 timers søvn hver dag? Damn you non parents!

2009-03-18 @ 13:26:59
URL: http://barselsbilleder.blogspot.com
Postat av: Johanna

Nej men vi samlar på søvn nu så vi har att tage af når det ær tid till barn! Ær det ikke smart?!

2009-03-18 @ 14:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0