Sjuk!

Kan säga att jag har en rimligt dålig kväll... Jag fick veta att lägenheten typ är värd hälften av vad jag köpt den för, surt sa räven. Hur löser jag nu den?
Sedan så är jag tokförkyld. Bara snorar och snorar så nu har jag tyå ingen hud kvar runt näsan. Jäkla skit!
Men som tur är kom Jacob hem med god Irma glass och chokladsås så det hjälpte lite. Men nu ska jag nog lägga mig och läga den gyldene kompassen så Pereter kan få tillbaka den snart!
God natt, dröm fantastiskt lyckliga drömmar alla samman!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hvad gør I så mht. salg af lejligheder?

2009-03-25 @ 12:05:30
URL: http://barselsbilleder.blogspot.com
Postat av: Johanna

Inte lite stavfel i den texten... Sorry för det!

Ja du Peter, you tell me?! Jeg aner ikke hvad jeg/vi skall göra, det är ikke direkt en dejlig position jeg sitter i lige nu...

2009-03-25 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0